Tusen stjärnor som tindrar, Glitter så långt jag ser, Av juleljus som glimmar vill jag ha mer

Hejhej!
Igår åkte jag och Angelica in till valbo. Man skulle ju försöka hitta några julklappar men det gick ju inte, köpte istället ett par skor till mig själv :) På eftermiddagen var jag på jernvallen och kollade på herrarnas match och på kvällen blev det Luftslottet som Sprängdes. Tyckte den var bra men inte lika bra som ettan och tvåan, det var för lite Action :D Idag ska jag baka, kolla på match, spela match och på kvällen plugga - så går det om man går natur... Prov näst sista dagen! Jaja nu ska jag iväg och handla inderigiänser, indregrenser, ingerigerenser äääh men gud vad svårt det får bli!!! ingredienser (YES! frågade mamma om stavningen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0