Trött på skolan, snön, sandviken

Hejhej!
Vad konstigt allting känns. Sina dagliga rutiner har inte satt sig än och jag virrar runt som en höna här i Sandviken och tänker bara tillbaka hela tiden. Känns konstigt att blogga också men ändå bra för då kan jag skriva ut lite av mina tankar.
Igår kväll kollade jag, Sofia, Hanna, Ellen och Angelica på film men det slutade med att jag och Sofia somnade i Hannas soffa. Gick hem och sov klockan 00.00 ungefär. Idag var det planerat att jag och Sofia skulle åka till jernvallen klockan 11.00 för att se på vår match men eftersom man vaknade klockan 12.05 så hann man bara iväg och se sista perioden. Jaja, men hade man inte sovit på 45 timmar så blev det som det blev. Kvällen har i alla fall inneburit plugg och massa Paradise Hotel avsnitt som man missade när man var borta. Känns på ett sätt skönt att vara hemma för vad skulle man göra utan massa gossip och strunt prat ifrån de personer man saknat och älskar allra mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0