Yees! =D

hejj.

Sitter i skolan just nu, har nyss haft idrott. Sedan blir det naturkunskap och sen Fysik. Idag är Sofia och jag med i annanonsbladet också, då Frida Fjellstedt som spelar med oss skulle skriva i annanonsbladet om syskon och då fick sofia och jag vara med. Igår fick jag och Sofia reda på att vi kommit in på Innebandy Gym. Riktigt roligt, så vi hade träning igår. Träning igen på kvällen, då var jag välldigt trött och orkade knappt nånting..:/ Ikväll är det träning igen - mycket träning nu för tiden :D Då kommer annonsbladet och knäpper kort - mycket annonsbladet nu för tiden ;) haha. Slutar runt halv 4 nånting idag, då blir det hem och göra läxor. Ser inte fram emot det då ska jag säga då! Nu sitter Viktoria här och diggar Nothing else matters :P Ska gå nu PussPuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0