#9

Hejhej!

Kom nyss hem från match. Mötte Åmot i Ockelbo, vi spelade inte bra och med 3-0 i baken efter första var det svårt att ta igen det. Vi spelade bättre i  andra då vi vann perioden med 1-2 men i sista tappade vi allt, slutresultatet blev 8-3. Målen gjorda av Jenny Hasselgren, Jessica Ytterbom och jag gjorde sista. Faktiskt riktigt skönt att få göra mål, känns som det var ett tag sen så jag blev glad. Personlig insats då, det gick bra för min del, jag missade inte mycket och jag gjorde det jag skulle. Knät känndes inte av så mycket och jag sprang snabbare än vad jag gjort dom senaste 3 veckorna efter knäskadan. Känns bra!

Igår kollade jag på film med Hanna, Ellen och Maja. Vi hyrde Rosa the Movie :) haha riktigt bra film och Ville är ju hur söt som helst. Till filmen blev det Ben&Jerrys och godis. Gårdagens hockeymatch behöver vi ju inte ens prata om. 4-1 förlust och färjestad ligger nu näst sist i serien, har inte haft första hemmamatchen än heller så jag hoppas att den riktiga FBK- kämpan är tillbaka då. Astons herrar vann första seriematchen igår mot hedemora med 6-9. Skönt att det går bra för ett lag man håller på då! 

Blir mycket sport i bloggen nu men that's just my life, haha :) Ikväll börjar också Andra Avenyn, har längtat  som tusan!! =D

Kommentarer
Postat av: sister

aa kul att nån av twinsen träffar målet. Färjestad måste skärpa sig - men dom kommer nog igen, det är ju några matcher kvar som sagt :P gårdagens bästa "nämen, där är ju han ??!?!"

2008-09-21 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0