Tuesday 30 September

Hejhej!

Sitter i skolan just nu, ska väll snart cykla hem men jag väntar på att mamma ska komma och hämta sofia eftersom hon låst in sina nycklar i skåpet och kan då inte låsa upp cykeln. Funderar över om jag ska åka och sola eller inte, skulle vara skönt men vet inte om jag orkar. Vill nog bara hem och lägga mej i soffan och kika på en bra film eller nått nu. Har bara haft två lektioner idag, på förmiddagen hade vi innebandygym så det räknar jag inte riktigt till en lektion. Ikväll är det träning på jernvallen. Så skönt när vi har träning där, det blir helt annat spel då även fast jag tycker ganska mycket om bessemer också xD Inga läxor tills imorgon (förutom fysiken som jag inte tänker göra) så då blir det kanske att man kan gå och lägga sig hyfsat tidigt ändå ikväll. Nu ska jag snart gå, måste stänga av datorn m,m men ha det bäst <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0