Thursday

Tjollahopp! =)

Idag har jag bara varit i skolan som vanligt, sen blev det innebandy gym. Ikväll är det träning med laget.
Nu har äntligen datorn kommit tillbaka, för er som inte vet så har den varit inne på lagning flera gånger under det senaste halvåret. Riktigt skönt att ha den hemma igen :) I helgen ska Astons herrar ha första hemmamatchen för säsongen så då blir det självklart att jag ska kolla på den. På Söndag har vi seriepremiär med juniorerna. Vi möter Storvik på jernvallen klockan 16.00. Annars händer inget speciellt i helgen, bara innebandyyyy... Det räcker väll gott och väl det också! x) 
Imorgon har inte jag någon engelska eftersom jag redan redovisat en grej som andra ska göra imorgon. Blir riktigt skönt, jag har så några sovmorgnar annars så då blir det skönt med en extra. Åååh vad skönt att det är fredag imorgon säger jag bara, är lite trött på att gå upp tidigt och sluta sent. Ska bli en riktig slapphelg.
Nu ska jag snart ta och titta på mitt favoritprogram Miami Ink men vi höres. Pusshej ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0