The best view ever.

Hejhej =)

Igår blev det hockey. Och gud vad jag har längtat, känslan när man ser alla från FBK åka ut på isen är helt enorm. Färjestad spelade bra, vilket även brynäs måkvakt Markström gjorde. Tack vare han blev det 3-2 i sudden. Men färjestad var två tusen ggr bättre än Brynäs, så himla orättvist resultat. Om ni inte tror på mig eller att ni tror att jag skyller ifrån mig så var ju skottstatistiken ungefär BIF-FBK = 8-33 !!!! Helt enormt bra spelat. Menmen, that's just sport! Vi hade iallafall världens bästa platser. Precis bakom FBK:s avbytarbänk. Snacka om att jag inte såg mycket på matchen. Lixom självaste Jörgen Jönsson stod en halv meter ifrån oss. Och jag som älskar färjestad så mycket hade ju verkligen kommit rätt. Nu kommer lite bilder på mina idoler från igår xD

Mina idoler x)
#8 Eero Somervouri & # 21 Jörgen Jönsson


Jörgen Jönsson



                                    Tränarna: Per-Erik Johnsson
                                                         &
                                                   Tommy Samuelsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0