One Week Left! :D

hejj

Just nu händer inget speciellt. Dom senaste dagarna har det bara varit skolan, sen träning och sen sova. Igår kollade jag på Idol med Hanna och Sofia och idag har jag bara varit i skolan sen innebandy gym. Får reda på om man går vidare på måndag, ganska nervös över det eftersom det är så nåra som kommer in men man får bara ta å hoppas! I helgen vet jag inte om det blir insparken eller inte, drygt att det är i Gävle men ändå kul å träffa folk. Jaja, vi får se hur det blir. Nu är det iallafall en vecka precis kvar tills Brynäs har deras första hemmamatch vilket är mot Färjestad. Så då är det ju självklart att jag ska dit och kolla. =) Läxorna börjar bara att komma in nu också, får ju fysik och matte läxa typ varje dag + att prov börjar bestämmas nu. Hade förresten första provet i måndags. Vilket var i Spanska. Inte så svårt, tror det gick riktigt bra. Ikväll blir det träning, är ganska trött i kroppen nu efter först innebandy gym sen träning på det. + att jag känner av knäet lite grann och kan/ vågar inte riktigt springa för fullt! Fredag imorgon - då blir det väll att hitta på nått skoj med några kompisar eller nått. Kraaamar ♥

TAGGA,. - one week left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0