Miss those times :)

Godkväll!!

Idag har det varit en träningsfri dag! - Faktiskt riktigt skönt, för annars är det träning minst en gång per dag ungefär så  det var lite skönt med en dags vila. Idag har jag varit på stan två gånger. Först på en håltimme med Ida och Sofia och sedan efter skolan då Sofia jag och Angelica åkte dit och fikade. Skönt efter en långdag i skolan. Ikväll har jag och Sofia tittat på Idol hemma hos Hanna. Hittade några favoriter idag, först den här killen Petri Vehviläinen som var 35 år - han hade så härligt sound typ. Inte för att jag är någon expert på sång och sånt men jag gillar att lyssna på bra musik. xD Sen var det den där killen med knut och gitarr som sjöng en egen låt, kommer inte ihåg vad han hette men han var också bra. När det var slut orkade Sofia och jag inte riktigt gå hem  så vi stannade kvar och kollade på gamla filmer sen när vi var små. Hannas familj har ju en videokamera så då tog hanna fram den och då var det ju några klipp man var med på. Herregud vad vi skrattade, man såg så himla rolig ut :) Men kul hade vi iallafall och måste säga att Hanna var hur söt som helst i hennes mittbena och långa raka hår. Nu ska jag snart sova, börjar tidigt imorgon. Puss&kram <33

Hanna är redo för skolan, xD

(med mina x-glasögon, min fina väska och min fina kavaj)

Kommentarer
Postat av: hanna

men ska du säga nått om att jag var söt i mittbena när du själv var hur gullig som hellst :D Du kunde ju till och med dansa bugg xD hahah :) <3333 btw, snyg bild där, naaat! x')

2008-09-19 @ 23:16:51
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0