Life is good

Hallåå ♥

Blev inget inlägg igår efter att jag kollat knäet så jag meddelar hur det gick idag. Jag fick ha den där Johan killen och efter massa vridningar och vändningar kom han fram till att en liten bråsk bit satt löst i knäet. Inget allvarligt riktigt, men han ville att jag skulle åka och röntka knäet för att se om hans teori var sann. Kändes skönt efteråt då han sakt att träning inte var farligt. Efter två veckor var det alltså dags igen att gå ut på innebandyplan. Det är så grymt roligt, älskar verkligen sporten och det var underbart att spela igen. Jag körde inte riktigt max, och jag var inte med när vi spelade eftersom jag var rädd att något skulle  hända men jag var med på så mycket jag kunde. Riktigt roligt, så nu blir det cup i helgen! Åker klockan 06.00 imorgon bitti och kommer hem nångång på Söndag eftermiddag/ kväll skulle jag tro. Skojigt ska det bli och jag hoppas att knäet känns bra så att jag kanske kan spela någon match. Är lite orolig varje gång jag springer att nånting ska gå sönder men det kändes bra igår och jag hoppas det är bra med knäet i helgen också. Ser verkligen fram emot helgen, även om jag inte kan spela så är det ju alltid roligt med cup. Ikväll ska mamma och pappa på bio så då är vi ensam hemma. Då tror jag att Hanna kommer över en stund och kanske kollar på film en stund men annars måste man väll lägga sig i hyfsat god tid så man är pigg&glad imorgon. Nu blir det väll inget mer inlägg förns Söndag kväll då jag meddelar hur det har gått. Puss&kram ha en toppenhelg! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0