Good Luck! :)

Hallååå ! xD

Kom nyss hem från Valbo, hade tänkt ta och köpa ett par svarta tygskor men det fanns inte någonstans. Jag köpte ingenting, vi var ju bara där en snabbis för att kolla på skor så då blev det inget annat. Snart ska jag iväg till Jernvallen och titta på A-lagets första hemmamatch. IBK Aston - Borlänge idag alltså klockan 14.00. Igårkväll kollade jag på film med Hanna. Vi såg på filmen som gick på femman Monster till Svärmor tror jag att den hette. Den var väll ganska bra men jag var så himla trött igår kväll så då vart det att jag vart mer sömnig till filmen. Idag ska jag inte göra nånting annat förutom att kolla på sport. Klockan 14.00 Aston-Borlänge och klockan 18.30 Färjestad-Frölunda. Då Färjestad intoducerar deras nya lördaghemmamatcher tröjor - som är gröna. Jag gillar ju verkligen dom svarta så det blir svårt att övertyga mej om att dom gröna möjligtvis ska användas som hemmatröjor - hittils är dom det tredje matchstället färjestad har. Det har ju inte gått så bra för frölunda i början av säsongen men man vet ju att dom kan spela riktigt bra så det  kan bli tufft ikväll. Jag hoppas att Astons herrar vinner idag, skulle kännas skönt att börja säsongen med 2 vinster för dom. Säger bara Lycka till, till både Färjestad och Aston idag! =D

Nya FBK matchstället, vad tycks? (På bilden: El capitanó Jörgen Jönsson)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0