Gävle

Godmorgon

Igår spelade ju vi match mot Valbo. Vi hade en riktigt dålig start och låg under med kanske 3-0 efter första perioden, och det blev inte bättre... på ett tag iallafall. Efter ca 7 minuter spelade i andra perioden var ställning 5-0 och vi tog time out. Vissa spelare blev bänkade och vi gick ner på två kedjor. Det blev direkt mycket bättre, vi hade många chanser men satt den aldrig. Det var väldigt jämnt dom sista 12 minuterna men matchen slutade 5-0. Tråkigt tråkigt men vi vet att vi kan bättre, det bevisade vi dom sista minuterna då vi var jämna eller t.o.m lite bättre. Jaja det är innebandy det, är man inte med i början så är det svårt att ta igen det sen!
Sen blev det ju Insparken. Vi kom hem efter matchen halv 7 och då hade jag precis en timme på mig innan bussen gick. Stressigt var det men jag hann duscha, föna håret, platta håret, käka, klä på mig och sminka mig innan jag skulle åka. När jag kom till Resecentrum trodde jag att jag hade allt med men då visade det sig att jag glömt insparken biljetten, typiskt mig. Så då fick mamma skjutsa mig in till gävle där jag mötte Sofia och sedan även Viktoria och Emma. På torget träffade vi lite folk innan vi stack iväg med 2:an ut till Estraden. Vi var väll inne där kvart i 10 nånting, och då var det ändå inte så jättemycket folk men det kom mer. Det blev lite dans och många kramar, men jag var glad att jag följde med. Jag kom hem runt 2.00 tiden nån gång.
Idag ska jag plugga lite, har en laborationsrapport som jag måste skriva och sen även lite matte. Blir säkert att jag kollar på film ikväll eller kanske det nya programmet på 6:an - Hål i Väggen. :) Pussochkram <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0