Floorball and ishockey : )

Godkväll!

Herrarna vann deras andra match - hemmapremiären mot Borlänge. Grattis! Det blev 9-5 och skotten var ungefär 40-20 :) Nu spelas ju Färjestad-Frölunda matchen. Periodpaus just nu så då tänkte jag ta å skriva ett litet blogginlägg. I den matchen står det 2-0 efter två perioder. Imorgon är det våran seriepremiär, ser verkligen fram emot det. Vi möter Storvik på jernvallen klockan 16.00. Idag har jag varit upp till Järbo en stund också, där vi fikade hos mormor och morfar och så var min söta tvååriga kusin Pom där. Mormor och morfar var barnvakt eftersom min morbror och hans fru är i Stockholm över helgen. Pom var så söt, jag och han lekte lite med den röda traktorn och med den lite fräsigare sportbilen :P Hahha, nej nu ska jag tillbaka till hockeymatchen. Hörss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0