At School

Hejhej!!

Sitter i skolan just nu, slutar tio i fem :/ Skitsegt. Har nyss stått och lyssnat på en moderat i 30-40 minuter, snacka om tråkigt. Hatar moderaterna men han skulle försöka få med oss i moderaternas ungdomsförbund, inte riktigt min grej då men Victoria, Sofia, Emma och Emma gick med ;) haha jag försökte säga att jag skulle tänka på det men han ville inte riktigt lyssna. Just nu sitter han här inne på våran fysik och pratar om exakt samma sak för hela klassen. Booring. Igår var jag på sjukhuset och skulle röntka knäet. Men när vi kom dit skulle läkaren börja känna och vrida knäet så det slutade med att jag fick gå därifrån en halv timma senare och utan att ha fått röntka. Skitdrygt, så då ska jag få åka dit någon annan dag och gå in på "drop in röntken". Ser verkligen inte fram emot det. Igårkväll hade vi träning, vi körde ganska mycket löpträning, ganska jobbigt x)
Idag är det nästan den enda träningsfria dagen i veckan så då blir det att plugga typ hela dan, föredrar verkligen träning då - menmen. Min fysik lärare har inte kommit en utan den här moderat-Clas bara babblar på. Han snackar ganska mycket dåligt om Socialdemokraterna nu menmen. Haha, ha en bra dag <3333

Här kommer lite gamla bilder från ns! xD
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0