A busy day...

Hejhej.

Igår hände ganska mycket saker och jag hade inte tid för något bloggande och inte för någon cykling heller. Först var det ju skolan och efter det var det möte på jernvallen för innebandy gym. lät jättesvårt att komma in eftersom det var 54 stycken som sökt och bara 16 st kommer in. Jaja, uttagning imorgon men jag kan ju inte vara med på den p.g.a knät så vi får väll se hur det blir. Efter jernvallen åkte Sofia, jag och Angelica ner på stan där vi mötte Hanna och Ellen. Där fikade vi, köpte present åt mamma och hanna köpte en ny fisk. Vi gav Mamma Mia skivan, ett Snö halsband och lite godis till mamma när hon fyllde igår. Hon blev jätteglad iallafall. Sen kom massa släktingar hem till oss och fikade. På kvällen hade vi träning med innebandyn så då följde jag med och kollade. Känner mej så sugen att spela när jag sitter där på läktaren och kollar på. :/
Idag hade vi sovmorgon så då började jag dagen med en halvtimme på spinningcykeln. Gick bra, fast jag var väldigt trött men om man har en film på samtidigt så tänker man inte på utifall det är jobbigt. Idag blev det Pretty Woman. Nu ska vi iväg på träning (som jag ska se på från   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0