You look so beautiful today

Hallåå

Igår tog jag och Sofia en promenix ner till hemmakväll. Vi hyrde två filmer, köpte en Ben&Jerrys och lite godis - mysmys. Filmerna var dock inte så bra, tycker inte jag iaf. De var ganska långtråkiga om man säger så, den ena var en Bring it on film och den andra kom jag inte ihåg vad den hette.
                    Idag ska vi träffa Hanna en stund och sen blir det två träningar ikväll, en med damerna och en med juniorerna. Är så taggad inför imorgon nu så jag spricker. Vi åker ju till stockholm men det enda negativa är att tåget går halv 8, från gävle. Haha, inte så kul kanske menmen, får väll sova en snabbis på tåget då xD. Vi åker med ett tåg hem runt 16.00 nångång så vi är i Gävle runt halv 6. På kvällen ska vi nog träffa Hanna och några fler och kika på film etc. I helgen har vi två matcher och båda är på Jernvallen. Med juniorerna (som leder serien nu) har vi match mot Hofors klockan 18.15. Med damerna (placering behöver jag inte skriva ut xD haha) har vi match mot Långshyttan på Söndag klockan 17.00 eller nånting runt femtiden. Hofors hoppas jag att vi tar, men långshyttan är ett måste. Tar vi inte dom vetja inte vad vi gör i div. 2. Så i helgen måste vi vinna tjejer, men om vi spelar bra som vi har gjort så kommer det att lyckas för långshyttan är väll inte det "bästa" laget i serien om man säger så.

- Maria ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0