Wednesday 22 October

Hejhej!!

Har nyss tagit ett varmt bad. Det var riktigt skönt, har aldrig tid till att bara ta det lugnt nåmera. Plus att jag var tvungen att få bort röklukten från mitt hår. Vi var ute i skogen idag för er som inte vet och kollade på landhöjningen sen istiden och körde några tävlingar. NV1A vann ju självklart över NV1B när vi skulle samla tallkottar. Haha, annars var det ganska tråkigt ute i skogen. Blöta fötter och fryssna kroppar. Jag är så avis på Sofia nu som har fått Höstlov, själv har man ju två fullspäckade lektionsdagar kvar. Imorgon har vi matteprov också - i matsalen, lite psycho att sitta där inne och göra ett prov. xD Ikväll blir det plugg till matteprovet och kanske att jag sätter på någon bra film. Helgen som kommer kommer att bli lika fullpackad som alla andra, så nu får det vara slut på prov tycker jag :)
Imorgon slutar jag runt 14.00 tror jag, sen ska jag kolla på Hanna's match och sedan träning x2 på kvällen x)
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

HÖSTLOV!

2008-10-24 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0