Finally it's Thursday (?!) haha

Hejj!

Sitter här och fryser som bara satan just nu, skit kallt. Idag är typ den enda innebandyfria dagen i veckan, är skönt med en sån dag också! Det är så himla kallt här i huset just nu, förstår inte varför. Haha. Vi hade Spanska prov idag. Det handlade om typ allt vi lärt oss hittils. Inte så jättesvårt, behövde inte plugga så mycket till det utan det var typ om man hängt med på lektionerna så går det toppen. När jag kom hem var väll klockan runt 17.00. Jag blir så himla trött på eftermiddagarna efter skolan och speciellt när jag var så smart i morse att jag glömde käka frukost. - Inte så superbra kanske. Käkat pannkaka två gånger idag också. Först i skolan och sen till middag. Känns som jag har ätit precis efter matcirkeln idag. xD
Eftermiddagen/kvällen har bara försvunnit. Tittade på klockan för en timma sen och blev helt förvånad över att klockan redan var 20.00. Helt sjukt!!! Imorgon är det torsdag, smart tänkt av mej eller hur? Nej då, men jag tänkte att när det är torsdag är det ett tecken på att det snart är fredag d.v.s helg. Så nu kommer jag säkert vara glad imorgon, vilket jag konstigt nog alltid är på torsdagar. Imorgon har vi ingen spanska på morgonen eftersom edith inte ville att vi skulle börja på något nytt innan programveckan nästa vecka. Vi har heller ingen Innebandygym eftersom Jernvallen och BJ Arena är upptagna. Så det betyder att jag börjar 09.15 och slutar 13.10. Gud va skönt. Skulle egentligen börjat 08.10 och slutat 16.30 så det blir en liten skillnad. Nu ska jag ta och hitta på något annat iställlet för att skriva långa blogginlägg :P haha men ha det bäst.
Pusspuss ♥

Justia måste också säga att jag har fått reda på hur det blir med min idrott nu. Det blir så att jag får ha idrotten för mej själv hela höstterminen eftersom jag inte hinner med för mitt schema är för packat så då ska jag skriva träningsdagbok en gång i veckan. Hahah, det löste ju sig tillslut iallfall, kanske inte på det sätt jag ville att det skulle sluta men det funkar!


Kommentarer
Postat av: sofiauggla

cutiiieee <3

2008-10-16 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0