I'm dreaming of you

Hejhej!

Upprepar det igen att jag inte har så mycket tid över nu för tiden och hinner därmed aldrig blogga så jag får skriva när jag får chansen. Igår var jag och kollade på innebandy med Angelica och Jessica. Annars gjorde jag inte speciellt mycket igår, gick ut och sprang en stund och sen självklart Andra Avenyn på kvällen. Idag hände väll inget speciellt, eller jo det var skolfotografering. Kolla inte på NV1A:s klass vad ni än gör för det var det fulaste kortet nånsin. Jag blunda!!! Enkortet blev ju inte heller någon riktig hitt. Fick även höra igårNu ska jag snart iväg på träning, funderar på att springa dit - som uppvärmning typ, men vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0