Time goes fast.

Godkväll!!

Fredag idag, så skönt! Idag har jag bara gått i skolan som vanligt och sen gick jag ner på stan med Hanna, Sofia och Ellen. Vi kollade runt lite i affärer eftersom det finns så många här i sandviken xD. Jag köpte ett blått nagellack på rea, haha. På eftermiddan har jag varit med samma tjejor, vi snackade och skrattade typ hela dan åt massa roliga saker. Ikväll har jag och ellen kollat på idol och freaky friday. Har ju sett den filmen ett antal gånger dådå (ungefär 15ggr kanske) haha men den är ju bra. På idol åkte Yazmina ut, bra tyckte jag eftersom hon var den jag minst gillade utav alla. Alice var ju självklart bäst som vanligt ikväll när hon framförde låten Ironic.
Imorgon ska jag inte göra något speciellt tror jag, följa Färjestad-Brynäs matchen på webben och sen bara ta det lugnt tror jag. Är grymt taggad tills på Söndag nu, då jag ska spela två matcher. Första matchen är med juniorerna, mot Alba på jernvallen klockan 09.30. Den andra matchen är med damerna runt 17.00 nån gång då vi möter Hofors. x)
Vet inte om det bara är jag eller om alla tycker det men terminen har gått väldigt fort enligt mig. Det kändes som jag nyss stod där på uppropsdagen och fick höra vilken klass jag skulle gå i. Nu är det ju höstlov veckan efter den som kommer nu - helt sjukt! Plus att Hanna fick sina omdömningar idag, det brukar man ju få i slutet av terminerna. Men det verkar ju som det är det. Haha, jag hänger inte med i tiden!
Nu måste jag gå men ha det bra och kom gärna och kolla på Söndag. Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0