Spring, Summer, Fall and winter.

Hejhej!!!

Idag tog jag och mamma en sväng till valbo. Jag hade tänkt ta och köpa en kjol till "skoldansen" på fredag men då hittade jag ingen. Vart istället att jag köpte en lite tunika aktig svart t-shirt som jag hade tänkt ha till ett par leggings och ett skärp. Annars har jag inte gjort något speciellt idag, vi slutade skolan typ halv 5 så då hinner man inte så värst mycket. Som vanligt löper det på med massor av träningar och läxor, vi har fått reda på 3 prov vi ska ha innan höstlovet också, ser verkligen fram emot det - eller så inte... xD
Idag har det varit skittråkigt väder, regnat typ hela sen-eftermiddan och kvällen, riktigt höstigt. Annars tycker jag att det är väldigt fint med hösten och att det blir lite mysigt sådär när det blir mörkt på kvällen, men regn är något jag inte tål. Imorgon är det skola som vanligt, innebandy gym och sen träning på kvällen. Hanna åker även bort imorgon, åker till Umeå tills Söndag tror jag. Du får ha det så bra, kommer att sakna dig. :) Nu ska jag sitta lite mer här vid datorn och käka lite vindruvor (som jag för tillfället har blivit besatt av) :P haha pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah , men vindruvor är hur gott som helst, man kan bara inte (inte) tycka om det ;)

2008-10-02 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0