Saturday

Hallåå!

Igårkväll var det väll ganska skoj. Tyckte nästan att det var roligare i Gävle men där var det ju även mer folk och lite bättre musik. Inte mycket folk i Sandviken på folkan tyckte jag inte, när vi kom dit runt halv 10-10 var det nästan bara vi där. Det kom ju lite mer folk sen men det blev aldrig riktigt mycket. Vi kom hem runt 1.00 inatt.
Idag är det mycket att göra, ska döma tre matcher (första klockan 13.00) och sen efter dom har vi bara runt en timme på oss att duscha m,m innan vi ska till Charlotte och hennes familj. Vi har sagt att det här är dom sista matcherna vi dömer också. Känner att vi har dömt färdigt efter 2 år som föreningsdomare. Vi vill inte heller utveckla oss till distriktdomare utan väljer att sluta eftersom vi anser att vi inte har tillräckligt med tid och lust att fortsätta. Med vi menar jag mig och min syster.
Matcher imorgon - känner mig riktigt taggad! Idag spelar även färjestad mot modo hemma. Arbetarbladet tippade resultatet 3-1 tror jag, men jag hoppas på vinst för det grönklädda karlstads laget. 

Sista dömningsmatcherna idag sen lämnar vi ifrån oss pipan! :)
                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur mycket har ni tjänat ihop om ni har dömt i två år? ;) haha <3

2008-10-04 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0