One week left.

Godmorgon!!

Sovmorgon idag till halv1. Så grymt skönt! Men vi har typ världens största prov i skolan idag, har pluggat som en galning dom senaste dagarna men är fortfarande mycket jag inte fattar. Det är prov på typ energi och effekt och sånt där naturkunskapsshiiiet! :) Träningarna rullar på som vanligt och träningen igår kändes riktigt bra, högt tempo av alla och alla var fokuserade, härligt! Hoppas att det blir bättre spel nu på matcherna också, iaf för damerna! Juniorerna spelar så kungligt endå xD hahaha Nejdå men för dom som inte såg matchen med damerna igår så behöver ni kanske veta att det var en utav dom sämsta matcherna damlaget spelat i år. För övrigt i mitt liv just nu är det mycket i skolan, vi har två stora prov den här veckan och sen blir det HÖSTLOV. Ska bli så skönt. På höstlovet har jag inte mycket planerat, åka till stockholm en dag annars blir det väll bara mycket innebandy och mycket vila! =)
Igår var jag en stund med Hanna och Sofia, vi typ flummade oss i Webbcammen, haha! Skojigt var det iaf. Idag blir det skolan med två lektioner fysik och naturkunskap och sen blir det träning på kvällen. Men nu måste jag plugga vidare, men vi hörs ha det bäst pusspuss <3333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0