Let's go girls!

^^ Hejhejj!

Kom nyss hem ifrån en filmkväll med Angelica och Sofia. Vi såg på "What happens in Vegas".  Den var ganska bra, väldigt rolig och typ en sån film man kan se på 1000 ggr. Efter filmen blev det mycket sång, dans och Ben&Jerrys. En riktigt mysig kväll med två underbara flickor.
Ïnnan vi åkte till Angelica var vi och käkade hos farmor och farfar. Vi kollade på farfars 40 års fest på tv och käkade mat, mysigt även det. Nästa helg åker farmor och farfar till New York, jag är så avis på dom. x)
Det vart ju självklart att jag lyssnade på hockeyn idag, (www.sr.se/radiosporten). Färjestad vann mot serieledarna Brynäs och av vad jag hörde på radion var färjestad det mycket bättre laget där Jonas Gustavsson storspelade (som vanligt) i mål. Skönt med en seger nu efter två förluster, nu är ni med och kämpar igen killar!!
Imorgon måste jag gå upp tidigt för då är det MATCH!! xD Är så taggad just nu, hoppas vi vinner men det blir tufft - vi måste helt enkelt göra vårt bästa och kämpa på! På eftermiddagen ska jag spela match med Damerna också då vi möter Hofors. Båda matcherna på Jernvallen alltså, ena klockan 09.30 och den andra 16.30 - Be there x). Som tvillingen har uttryckt sig så kommer vi att bo på jernvallen imorgon, det är herrmatch klockan 14.00 så då måste man kolla på den också. Men det blir roligt, hoppas dom vinner så dom tar deras sjätte raka. Måste också skriva att vi junisar jagar våran tredje raka vinst imorgon, hoppas det lyckas! 

Vinst med 5-1 mot Brynäs idag och nyförfärven Lee Goren fick ju göra
första målet efter ca 15 minuter.
 

Jonas Gustavsson i målburen!!! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0