I'll hope you find what you are searching for

Hejj !

Herrmatchen idag gick ju finnemang, 12-5 och Johan Hedlund blev utsed till matchens lirare. Jag och mamma stack  efter andra perioden, vi tog ett impulsbeslut och åkte in till Gävle för att se Brynäs-Södertälje. ´För dom som inte vet det så ska jag informera om att jag inte hejjar på något utav dom lagen men följde med för att det är så himla kul att se hockey och för att jag oftast inte har tid till att gå på matcher så då måste jag ta dom chanserna jag kan. Seg första period var det men Södertälje spelade upp sig i andra och var mycket bättre än Brynäs ungefär 70% av matchen. Den slutade iallafall 1-0 till Brynäs.
Fick höra att jag var så "jävla vacker" idag också. Dock sagt utav en 40-45 årig fullgubbe i biljettkön. Hahah, men det vasr väll trevligt att höra, jag typ bara skratta menmen. Han trodde också att mamma var 17 år. xD
Färjestad vann ikväll också. Så skönt, en vinst behövdes verkligen nu. Timrå-Färjestad = 4-6.
Sitter här och kollar på fotboll nu, är inte så intresserad utav det men har inget bättre för mej så. Nu blir det att gå tillbaka till fotbollen, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0