I don't want to be anything other than what I've been tryin to be lately

Hallå x)  
         
Idag ska jag inte göra något speciellt. Käkade nyss lunch och senare ikväll ska jag nog bara ta det lugnt genom att titta på någon film och kanske ta ett bad. Igårkväll efter träningen fick man skynda sig hem för att se Desperate housewives, men jag blir så irreterad på det nu för att Susan är tsm med den där målaren istället för Mike. + att man inte riktigt fått något skäl till varför dom gjort slut. Nu har ungefär halva höstlovsveckan gått, och det ända jag gjort tror jag är att träna och bara ta det lugnt. Men nu längtar jag som tusan tills på fredag då vi tar tåget ner till Stockholm och shoppar. Kommer bli sjuktkul, måste köpa b.la. ett/två par jeans. xD Ikväll kommer Hanna hem, hon och Maja har varit i Stockholm sen i måndags så då kanske vi tar och träffar henne en stund senare ikväll. Nu ska jag gå, ha det bra.

- Maria ♥


                             Stockholm på fredag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0