I am not a city-girl

Hejhej.

HerreGud vad trött jag är nu. Gick upp klockan 06.00 men vaknade typ klockan 4 imorse, somnade även typ 12 igårkväll. Vi kom nyss hem från tåget, och vi tog ju en tur till Stockholm idag. Vart lite irreterad när vi skulle åka i morse för det var fullt med snö på marken, men i stockholm öste istället regnet ner. Inte så trevligt höst/vinter -väder idag. Jag köpte iaf två par jeans och en mössa (bild nedanför). Alltid roligt med nya jeans men ville även köpa en tröja men det hittade jag inte. Det var fullt med folk i stockholm, helt trångt överallt och det var kö för att komma in i den här utkläddningsbutiken som ligger typ vid SOUK m,m. Jaja, på tåget hem satt jag bredvid en kille i kanske femårs åldern. Han var jättesöt och skrek när vi kom till Uppsala för där hade det kommit snö. När vi kom till Skutskär höll han för näsan för det luktade så illa xD. Haha, ikväll ska Sofia, Hanna, Ellen och jag kolla på film och käka hemma hos henne. Det ska bli jätteskoj, vi skulle se en film som hette Hide and seek tror jag. Skräckfilm? jag vet inte, hoppas inte på det =D Sån chicken jag är så vågar inte jag kolla på skräckfilmer utan en kudde och filt över huvudet. Men nu ska jag och Sofia åka till coop och köpa lite godis. Ha det bra.

PS. Match imorgon | Jernvallen    IBK Aston - Hofors IBK          18.15


Dagens inköp:
Svea mössa
Cheap Monday jeans
Dr Denim jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0