Hanna is the queen of dancing! =D

Godförmiddag'!!

Nu var det några dagar sedan jag skrev ett blogginlägg men jag har varit upptagen med så mycket annat. I skolan har det varit ganska mycket, naturkunskap prov, matte prov, en dag i skogen m,m. Vi fick tillbaka naturkunskaps provet igår också, jag blev skitglad för att jag fick VG även fast Naturkunskap inte är mitt starkaste ämne. Men lite rädda blev vi när våran lärare sa att ingen hade fått G på provet, haha för dom flesta hade fått VG eller  MVG. Idag är vi ensam hemma typ hela dagen för mamma och pappa ska på hockey + lite annat i Gävle. Så ikväll kommer Viktoria hit. Vi ska väll titta på nån bra film, käka och maybee spela lite guitar hero. 
                       Igår åkte farmor och farfar till New York och dom blir borta i typ 2 veckor. Är väldigt avis på dom nu, men ni får ha det så bra ♥. I förrgår var jag med Sofia och Angelica en stund innan vi kollade på Hannas match och innan vi själv hade två träningar. Vi gick ut med Angelicas söta hund Baloo. Han sprang ganska mycket så det blev ganska många löpsteg för Sofia då. xD Igår var jag på Norrsätras 40 års jubileum. Träffade alla gamla lärare där och jag tror jag kramade kanske 4 stycken. Laila (vår förra mentor) verkade väldigt glad att se oss, (Angelica och jag) =). Vi kollade på hanna när hon dansade till YMCA och Macarena låten. Hon var skitbra! På kvällen blev det idol med Ellen, Hanna och Sofia. Det blev Loulou som åkte ut, hon var ju lite härlig menmen. Alice var ju såklart bäst som vanligt. 
                       Imorgon är det match, första matchen är klockan halv 11 i Gävle mot strömsbro med juniorerna och andra är runt 17.00 mot Alba på jernvallen med damerna. Är så taggad just nu!! Nu måste jag gå och duscha+städa mitt rum eftersom det ser för hemskt ut men ha det bäst <3333

Var ute och gick med dom här sötnosarna i förrgår. x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0