Friday - Saturday - Sunday

Hejhej!!

Sitter här och gör mej iordning till skoldansen. Ska cykla dit med Victoria och sen möter vi Victoria N, Emma och Sofia där. I helgen annars då, ja då händer väldigt mycket. Kommer inte ha tid med så mycket annat än det jag ska göra men några blogginlägg hinner jag nog med. Imorgon ska Sofia och jag dömma P-96 tre matcher och sen på kvällen ska vi bort till Charlotte och hennes familj. På Söndag har jag två matcher, med damerna runt två eller nånting mot KAIS Mora och med junisarna klockan 5 nånting mot Furuvik. - Hoppas att vi vinner! 

Lång dag i skolan idag. Ganska segt men dagen slutade ju med bild så det var väldigt skönt. Nu ska jag gå iväg och fixa iordning mej lite, pusspuss<3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0