Friday night

Hejj !

Har inte blivit så mycket bloggande dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp med skolan, läxor, träningar och matcher. Matchen i Onsdags gick ju inge vidare - iallafall inte resultatet. Vi spelade jättebra i andra och tredje perioden men släppte in 4 mål i första och det var det som ledde till den andra förlusten för Astons dam lag. :/ Tråkigt tråkigt, men det går ju desto bättre för junisarna. Två matcher spelade och två matcher vunna, ganska bra dådå. Ett annat lag som också vunnit alla sina första matcher är Astons herrar. Som nu med 3 raka segrar jagar deras fjärde raka imorgon. Så då vet ni vart jag kommer att hålla hus klockan 14.00 imorgon, på jernvallen!!! IBK Aston - Leksand =)
Ett lag som det dock inte går så bra för är färjestad, dom har förlorat typ två raka nu mot inte så svåra lag t.ex. skellefteå. Vilket är ett lag dom måste vinna över enligt mig.
Ikväll har jag kollat på Idol och lite annat med Hanna, hon fick även present för att hon har fyllt år. :) På måndag har vi skolfoto också, vet inte vad jag ska ha på mig än heller men jag hoppas inte jag får stå/sitta i mitten som jag har haft turen och fått gjort ett x antal år. :)
Annars i helgen har jag inte så mycket planerat, längtar bara efter Andra Avenyn på söndag xD haha. Nu ska jag ta och rita vidare på min bilduppgift ska rita en lycklig en sorgsen en god och en ond bild. Har ritat en innebandyspelare på lycklig hittils och har ritat en tjej som sörjer vid en gravsten på sorgsen. God och ond blir nog en ängel och en djävul, haha kommer inte på nå bättre men det får duga. Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0