Halo

Godmorgon.

Sitter och kollar ut genom fönstret nu och kan inte se ett enda löv kvar på träden. Dom är alldeles kala och tråkiga, mycket finare när löven är röda, gula och orange och självklart att dom sitter fast på träden och inte ligger på marken och skräpar. Men det måste väll betyda att hösten verkligen är här. Igår hade vi teknik träning med Angelica Lövdahls pappa på träningen. Det var väldigt nyttigt, mycket jobbigt och ganska svårt. Haha, men nu får man bara ta och träna lite hemma på dom sakerna vi gjorde. Idag ska jag inte göra något speciellt, som vanligt då xD Nej då men jag har träning ikväll och det ska bli så kul eftersom det är på jernvallen, mycket större ytor att spela på och mycket roligare än lilla Bessemer. Annars blir det kanske lite plugg och någon film. 
                      Haha, igår såg jag på 3 filmer. Charlies Änglar (1:an), Sex and The City och Björnbröder. I lördags när jag var med Victoria såg vi väll 3 filmer på en kväll tror jag men vad jag skulle säga var att när vi kollade på Björnbröder så började Victoria grina. Ganska sött, men filmen är ju sjukt bra xD Haha. Sex and The City filmen var väll ganska bra, blev bara lite irreterad några gånger i den. Jaja, det är inte jag som gör filmerna utan det är jag som kollar på dom. xD 
Nu ska jag ta och äta frukost. 

- Maria ♥ 

Har blivit helt förälskad i den här filmen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0