Autumn.

Godförmiddag!

Nu är det äntligen höstlov, på första dagen idag då så ska jag väll inte göra speciellt mycket. Ska se på Sex and the City filmen och sen träning ikväll annars händer absolut inget speciellt - skönt. Resten av dagarna den här veckan kommer att se nästan lika dana ut. Ska till Stockholm på fredag annars blir det mest innebandy. Men det är ju alltid kul. Måste plugga lite den här veckan också, vi har ett kemi prov strax efter höstlovs veckan och sen måste jag göra lite Fysik eftersom man inte fattar nånting utav den i skolan. Det var väll allt jag planerat att göra för den här veckan så nu går jag och kollar på en bra film eller bara slappar.

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0