What A Wonderful World

Hejj!

Blir två inlägg på samma dag nu men har nyss kommit hem från alla tre träningar och jag måste säga att formen är tillbaka. Jag var inte lika trött som jag brukar vara och jag hade mycket mer ork och jag ville verkligen gå ut på plan och ge allt. Så nu känns det riktigt skönt!!
   Färjestad spelade kryss mot Brynäs :S jaja, det var väll okej iallafall men får höra med syrran snart om det var en jämn match eller hur det var. Nu ska jag ta och kika på en film eller nånting.

- Maria ♥


Kommentarer
Postat av: jessica ytterbom

Hej jag har saknat dig med:P

jag tycker de var bra att de blev 2-2 :D

ha de bra vi ses på lördag



kram gumman min

2008-11-21 @ 08:30:36
URL: http://jessicaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0