Beat It

Hej.

Igår var en fyhelsikes jobbig dag. Gick till skolan från halv 10 till tio i fem och sen var det dirrekt till Högbo för att jobba in lite pengar till lagkassan. Vi var där från fem till halv 9 då vi vek in 1500 tröjor i typ presentinslagningspåsar som sedan Ericssons anställda skulle få som julklapp. xD Ganska tråkig uppgift men roligt när man hade laget där att sjunga och skratta med. 
   Idag är det torsdag, vilket innebär tre innebandyträningar. Har nyss haft en och det kändes väldigt bra så jag hoppas att jag orkar och spelar så bra jag kan på båda träningarn ikväll. Ikväll möter Brynäs Färjestad i Gävle. Är så avis på sofia som ska se den matchen, ville jag också göra men träningarn går ju före allt nästan nu för tiden. Speciellt om man vill ha en chans att få spela dam- matchen på söndag. I helgen har vi två matcher och båda är hemma matcher alltså på Jernvallen. Den ena klockan 12.00 på lördag och den andra på söndag, vet inte vilken tid den är men nångång under söndagen xD 
  I skolan händer ju inte speciellt mycket nu men har fått reda på 4 prov vi ska ha veckan 51. Varför måste alla lärare lägga proven samma vecka? Är alltid så, vi kan väll ha något prov nästa veckan eller näst nästa vecka. Nej det verkar ju inte gå för alla ska ha prov sista veckan i skolan innan jullovet, kul!!!

- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0