Stomp the Yard

Tjaa.

Sitter i köket och lagar Pizza / bloggar på samma gång, bra gjort va? Var nyss och kollade på Alba matchen då Alba vann med 7-4 eller nått liknande mot sundsvall. På vägen hem hyrde vi 3 filmer som jag nog ska kolla på och sen bara ladda inför imorgon då vi spelar två matcher. Första matchen med junisarna och andra direkt efter med damerna. Skönt att Robin E åkte ut igår på idol, eller skönt var det väll inte eftersom han också var bra men jag gillade dom andra lite mer. Haha, igårkväll såg Sofia, Hanna och jag på Dirty Dancing (ettan) och idag har jag hyrt tvåan som jag faktiskt tycker är lite bättre. 
 
Match imorgon                  Storvik IF - IBK Aston                  Parkhallen     13.00

Match imorgon
                   Valbo AIF - IBK Aston                  Valbo SC        16.30

- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0