Run the Show

Hejj.. 
 
Sitter och är jätteladdad inför träningen ikväll. Känns som jag spelade hyfsat bra på matchen igår så nu mår jag verkligen bra xD haha. Tappade bort nyckeln till cykeln i skolan gjorde jag idag å. Skittråkigt så då fick vi åka med bilen och hämta den i eftermiddags. Vet inte vart jag har extranyckeln heller så det är ganska surt, blir promenix till skolan imorgon. Helgen som var var typ den sämsta i hela mitt liv, två förluster med innebandyn, förlust för färjestad och bara trök på andra avenyn. Jag tycker att andra avenyn har blivit lite tråkigare nu när man aldrig får se Kim nå mer. Han är typ min favorit i det programmet så :/. Sofia och Angelica är här och "pluggar" men vad jag märker pratar dom bara om annat. Haha, nu ska jag gå och käka te och macka ha det bäst.

- Maria ♥

Hur snygg var inte denna kille i fredags? :O xD

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Jaow han e het!

2008-11-09 @ 17:55:08
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0