It's my life

Hejj.

Idag är det den här tre tränings dagen. Har genomfört en, innebandy gym. Vi fick nya tröjor som vi härdanefter ska ha på oss under träningarna. Ganska snygga faktiskt, en svart och en vit.
   Imorgon är det fredag, guud va snabbt veckan gått. Känns som vi nyss åkte hem från Söndagsmatchen i Borlänge men nu är det redan Torsdag. Skönt, skönt. Imorgon slutar man ju fem över 4. Väldigt skönt på en fredag... nej inte precis. Så efter det blir det väll kanske att köpa en godis påse och bara mysa framför tv:n. Jo justia, vi hade ju kemi prov i måndags och igår fick vi reda på resultatet. MAX var 40, VG 28 och G 18. Eftersom mitt favoritämne inte är kemi hade jag räknat med runt 20 poäng eller nått åt det hållet men jag fick 32. Fatta vad glad jag blev då !!!!! Det var t.o.m mer poäng en snittpoängen för klassen som var 31,1 och jag ska säga att jag går i en klass där alla är väldigt "smarta" om man kan säga så. xD

Nu ska jag kika på hockey, ha det bäst!

- Maria ♥


Victoria på svenskan idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0