I want summer

Godmorgon.

Jag är så trött på snön och isen och allt slask. Det är så drygt när man ska åka till skolan åså sladdar däcken hela tiden och man måste cykla i typ 1 km/h. Jaja, inget man kan göra åt, det enda possitiva med vintern är innebandyn som är det bästa som finns enligt min mening. 
   Igår var jag med Hanna, vi kollade på film och bara tog det lugnt. Idag kommer farmor och farfar hem från New York, dom har varit borta i två veckor så det ska bli roligt att träffa dom igen. Idag har vi även match, tyvärr är det bortamatch och tyvärr så är den samtidigt som Astons herrars heta match mot Hagunda hemma på jernvallen. Ville verkligen se den och + så har jag hört att det ska bli lite spex innan matchen med flaggor m.m. Vi får väll se hur det blir, hoppas det är en bra dag idag så båda lagen vinner. Vi möter GGIK. Har inte mött dom tidigare den här säsongen, så det blir intressant att se vilket lag dom har med men GGIK är väll aldrig dålig om man säger så. Vi har ett jättebra lag idag känns det som och jag hoppas på tre poäng vilket vi borde kunna fixa om vi bara kämpar och ger allt.

Match idag           GGIK - IBK Aston              15.30   Nynäs

-
Maria


Bilden tagen i somras hos mormor och morfar, Vill ha sommar igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0