Busy Day

Hejj.

Livet rullar vidare, med innebandy, skolan och allt annat. Slutade tio i 5 idag - inte speciellt kul så när man kom hem blev det soffan dirrekt. Ikväll har jag frysit som vanligt så Sofia och jag bestämde oss för att åka och sola. Kom hem för ett tag sen så nu sitter jag och försöker komma på en saga jag ska redovisa imorgon. Fick reda på det idag att vi skulle redovisa den imorgon, lite dåligt planerat av min lärare tycker då jag. Jaja, imorgon är jag helt upptagen hela dagen. Mitt dagsschema ser väll ut såhär ungefär:

08.10 - 12.50
     Skolan

15.00 - 16.30 
 Inneband gym

18.00 ~ 20.00 
Föreläsning på folketshus om alkohol och droger

20.00 - 21.00 
Juniorträning

21.00 - 22.00
Damträning 

Haha, som ni kanske ser är det ganska fullt upp. Nu måste jag ta och fortsätta leta reda på en saga. 

- Maria ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0