Break the ice

Hejj.

Kallt, kallt, kallt. Är så trött på höst/vintern och vintern har ju knappt äns börjat.

   Imorgon börjar jag klockan tio i ett så det ska bli riktigt skönt, fram till dess d.v.s ikväll ska jag träna på jernvallen. Eftersom jag skrev så mycket igår om träning och hur jag känner i kroppen och så så ska jag berätta hur det gick på träningen igår. Vi körde fys träningar denna måndag igen, det blev rugby, mycket springning och massa annat. Så man var väldigt trött när man kom hem igårkväll. Var som vanligt nu för tiden väldigt trött i kroppen, men får hoppas att det går bra ikväll. Jag har tappat bort mitt knäskydd också så jag känner mig ganska osäker när jag springer men det kommer väll fram annars får jag åka ner på stan och köpa ett nytt bara. Vi hade innebandygym imorse, vi hade teori. Vi snackade om skador, speciellt knä skador och det kändes ju ganska passande för mig eftersom jag är knäskadad. Det känns ju mycket bättre i mitt knä nu men jag tycker synd om Angelica som har korsbanden av. Jaja, det är sånt som händer när man håller på med idrott. Nu ska jag ta och kolla på The Hills, ha det bäst.

- Maria ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0