Sunny days .

Hejj x))

Dom senaste dagarna har jag bara varit i stugan, klippt mej och tränat så därför har det inte blivit något inlägg på de senaste dagarna. Ikväll åkte vi hem för att vi skulle träna så nu har jag kommit hem från 90 minuters fys/innebandy, gick faktiskt ganska bra och roligt hade vi. Ikväll blir det att slappa efter två raka dagar med hård träning, skönt känns det nu efteråt iallafall trots att jag är väldigt trött i benen. xD Imorgon blir det att först åka till Järbo och fira mormor som fyller 68 och sen åka ut till stugan igen och fira farmor som fyller 61. xD Då sover vi även över i stugan tills på fredag tror jag. På lördag blir det bröllop då min morbror och hans sambo gifter sig. Pussokram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0