beachen today!

Tjollahopp!

Åkte till hedåsen idag med hannziie, vi stannade även för att köpa marie kex och festis innan. Det var 17,5 grader i vattnet men det kändes inte så kallt. Vi har varit hemma en dryg vecka ifrån Italien där det var några grader mer i vattnet då. Där var det ju även 35 grader i skuggan, längtar tillbaka <33
Har grymt ont i knät efter att jag ramlade efter 500 meter på löpträningen i tisdags. Jag har fått två stora sår, lite bulor och blåmärken. Så smidig är jag :D
I helgen blir det stugan, kanske att Hanna följer med då också. Blir väll att åka ring, båt, bada och sola där :P
Ikväll blir det film kväll med min älskling hanna. Vi får väll se vilken film det blir..! Lägger in lite bilder ifrån Italien. Hejss <33


Kommentarer
Postat av: sister <3

va skönt å åka å bada :) vill jag också göra. Hoppas hannie följer med. Ha så kul i kväll.. :)

2008-07-10 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0