9 days left

Hallååå!

Idag ska jag inte göra så mycket, städa ganska mycket på rummet och sen ikväll blir det träning. Får se hur det går att springa med knät nu då eftersom det fortfarande är väldigt stelt men försöka har jag bestämt mej för att göra iallafall. Vi springer ju 2 långa varv i trebo d.v.s omkring 8-9 km långt så får se hur det går, för mej är det mest viljan jag måste ha för att springa hela tiden för annars blir det typ att jag stannar fast jag orkar mera. Jaja, imorgon blir det nog att vara med Victoria och vi kanske åker till stugan också. Det var ett tag sedan jag var med Victoria nu så det blir nog skoj. Imorgon åker även Hanna till hennes stuga och blir borta till antingen den 26 eller 31 Juli :(  så himla länge, kommer sakna henne väldigt mycket och speciellt våra filmkvällar xD Haha. Ha det bäst <3


Hittade en ganska gammal bild på mej och Victoria xD haha

Kommentarer
Postat av: Sofias brysch ;D

Vaddå? nio dagar, till vad? :D<33

2008-07-14 @ 15:54:11
Postat av: maria

Min födelsedag xD <33

2008-07-14 @ 17:00:23
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: victoria

nice picture ; )

2008-07-14 @ 19:41:54
Postat av: hanna

svar: kommer sakna dig också ska du veta! Finns på mobilen all time :) <333

2008-07-15 @ 00:09:07
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0