12 days left

Tjeniiixen !

Igår kväll blev det film med hanna då som sagt. Vi såg "vad kvinnor vill ha" - riktigt rolig film med Mel Gibson och Helen Hunt. Före det blev det ju såklart en tur till prix för att köpa film godis. Efter filmen blev vi sugna på en "liten" promenad. Slutade med att vi bara gick och gick och hamnade på stan. Visade sig att Sandvikens Centrum är helt dött på torsdags kvällar :/. Skönt med promenad var det ju iallafall.
Idag blir det nog en slappdag. Skulle vilja ut och springa men eftersom jag som är så klumpig och ramlade på löp träningen i Tisdags och har fått två stora sår, lite blåmärken och bulor så kan jag inte det :/. Hahah jaa så smidig är jag xD
Imorgon bär det ju av till stugan. Visar sej att Hanna följer med också, grymt kul! Hoppas bara att det blir fint väder. Pussokram <33

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha jag tror jag har ett nytt smeknanm till dig maria... KLUMPEDUNS :D <333

2008-07-11 @ 11:56:21
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0