Rain, Rain, Rain !

Hejsan !

Igår hade vi träning på kvällen, vi sprang först långa varvet i trebo men sen började det att ösregna och blixtra och åska så vi behövde bara springa det korta varvet till hedåsen. Vi cyklade hem med Karin i regnvädret och fick typ tusen stänk av bilar som körde förbi. Vi cyklade förbi ICA björksätra också och köpte lite mjölk, godis m,m och vi var alldeles blöta överallt. När vi kom väntade Viktoria på oss. Sen kom även Angelica. Jag gjorde våfflor åt hela högen haha men det verkade som om dom tyckte om våfflorna. Sen blev det lite guitar hero och sen film. Vi såg först på Save The Last Dance igen haha men den är så grymt bra och jag var tvungen att bevisa för Viktoria och Angelica att Derek i den filmen är skitsnygg xD

Sen såg vi på en film som Angelica hade tagit med sig som naturligtvis var svensk. Det var en Camila Läckberg film som hette Predikanten. Jätteläskig var den enligt min åsikt så vi struntade i den filmen en stund och satt oss vid datorn. Vi gick och la oss runt 03.30 då Angelica och Sofia delade säng och jag och Viktoria sov skavfötters i min 120. Jag läste Robin Hood och Den Gyllene Pilen för Viktoria, haha riktigt bra med typ tre meningar på varje sida. Vi somnade runt 04.00 och vaknade först upp fem timmar senare d.v.s klockan nio men jag och Viktoria lyckades sova en timme till.

Igår bakade jag och sofia även muffins, chokladbollar, skurna chokladstänger och havre flarn tills imorgon. Imorse bakade jag och Angelica kanelbullar och nu håller mamma på att göra drömmar. Imorgon fyller ju jag och Sofia år så idag blir det att åka ut till stugan xD <33333


Sofia och jag körde på Black & White! <3   Fotograf: Viktoria Nordqvist

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha snyggingar! <333

2008-07-22 @ 21:21:08
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja våfflorna var jättegoda ! ;) Haha men derek var ju inte snygg.! Uscha! :P Hahha du glömde säga att de är jag som var fotografen, som tog dom fina bilderna :) <33

2008-07-23 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0