Worst night ever

Heej.

Igår gick mitt knä sönder igen, så idag har jag halltat hela dan och ingen träning blir det på någon vecka... Så jäkla sur!
Igårnatt kunde man inte somna heller så natten till idag sov jag sammanlagt en halvtimme ungefär. Inte så roligt, + att jag hade feber och var förskyld också. Vet ju inte vad man ska göra när man inte kan sova heller så då blir det att man bara tittar upp i  taket hela tiden. Orkar inte med allt just nu, febern, knät, skolan och ja allt annat som inte är på + sidan dessa tider.

- Maria ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

ååh ja jag såg att du gjorde illa knät igår :( stackare! älskardig! <3<3

2008-12-08 @ 19:54:38
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0