What a girl wants

Heej

Har inte blivit något blogg inlägg sen i söndags och detta kommer inte bli långt för jag har så mycket i skolan just nu. Har pluggt varje dag sen i söndags och jag är ännu inte klar. Träningar är det ju också som vanligt så det finns inte mycket tid över. Igårkväll tog jag lite Time Of från pluggandet och kollade istället på Titanic med Hanna, Malin och Sofia. Den är ju så grymt bra och vem faller inte en tår under filmen? Jag gjorde det iallafall. Idag har jag skrivit önskelista till mamma och pappa som ska ut och julhandla imorgon. Inget speciellt har jag väll önskat mig bara typ, pengar, laptop m.m. Nu ska jag duscha och sen plugga. Imorgon: Skola, idol med Hanna och Ellen.

- Maria ♥


Såg på Titanic igår, Leonardo DiCaprio blir helt klart utsedd till veckans snygging x)
Förra veckan var det ju Robert Pattison i Twilight, eller han var väll typ årets menmen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0