A cold tuesday morning

Hallåå.

Sovmorgon idag vilket är gryyymt skönt. Hade utvecklingssamtal i morse klockan halv 9 annars har jag bara pluggat inför Naturkunskapsprovet som vi ska ha i eftermiddag. Fick reda på att jag fått G på fysik provet idag vilket jag var väldigt glad över eftersom fysik inte är mitt starkaste ämne och det kändes som det provet inte gick nå bra heller. Så jag är nöjd med det resultatet. Idag ska jag till skolan tio i ett och sen slutar jag halv 4. Ikväll ska jag nog kolla på träning och sen plugga till spanska provet imorgon. Mycket prov denna vecka, först naturkunskap idag, spanska imorgon och engelska på torsdag men sen när allt det är över så blir det jullov. Längtar som tusan. Tänker inte på nånting annat än innebandyn nu, vill bara spela.

- Maria ♥


Plugg, plugg, plugg... 'Sista veckan nu iallafall x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0