My Dream Boy Friend

Hejhej.

Var och såg Twilight idag med Malin och Sofia. Jag är ju förtusan kär på riktigt, killen som är med i Twilight, Edward Cullen (Robert Pattinson) han är ju helt jäkla underbar i denna film. Han är så otroligt snygg, underbar och helt fantastisk xD hahah 
   Jaja, ska försöka att inte tjata så mycket mer om den filmen men jag bara längtar tills jag får köpa filmen så jag kan se den varje dag. Idag åkte jag in till Gävle på röntgen. Var väll inte så märkvärdigt, hade en gammal värmlänning som skulle röntka det och han röntkade från olika vinklar av knät om man säger så. Haha, men garva på mig höll jag på att göra för först och främst pratade han med den där goa värmlänska dialekten och sen när han vred mitt ben så skrattade jag nästan på mig eftersom jag är så sjukt kittlig. Hahaha, nu ska jag drömma lite om Robert Pattinson men den filmen är verkligen ett stort tips till alla vintertrötta människor där ute. xD Eftersom det var andra gången jag såg den så kan jag gott och lungt säga att den får 5 av 5 stjärnor.

-  Maria ♥


Twilight har blivit min favoritfilm och Robert Pattinson "My Dream Boy Friend"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0