Merry Christmas

Godmorgon på er  den här julaftonsmorgonen. Idag kommer jag att vara i min stuga i Hedesunda tillsammans med släkten. Har inte fått den här riktiga "julstämmningen" än. Det känns som om det är flera månader kvar, eller ja det känns så för mig iallafall.
   Igår var och min broder, syster och min broders kompis till Valbo för att köpa julklappar. Jag hade ju redan handlat färdigt alla men Sofia och Daniel köpte någon. På förmiddagen tränade jag och spelade sen innebandy med Maja och Alva på bessemer hallen. Nu är det 3 dagar kvar till Storvreta Cup och det kan man säga att man längtar till (önskar bara att jag vore på top med knät och allt som jag var för cirka en månad sen). Nu måste jag fixa det sista till ikväll och sen ska jag bara mysa och ta de lugnt men ha en riktigt GOD JUL allehopa!!

- Maria ♥


Idag blir det Kalle Anka och alla hans vänner. Sen kanske tomten kommer, vem vet? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0